Yli 90 prosenttia pankkipalveluista hoidetaan verkossa
Palvelujen digitalisoimisesta aiheutuvat hyödyt ovat kiistattomat - sekä asiakkaalle että pankille. Asiakas voi asioida pankissa silloin kun hänelle sopii ja missä tahansa. Pankkipalveluissa ollaan myöskin pitkällä, mitä tulee käyttäjäystävällisyyteen. Tuote- ja palvelukehitys tapahtuu asiakaslähtöisesti ja se seuraa tarkasti asiakkaiden käyttäytymisen muutoksia.
Osuuspankin Tero Pulkkinen esitteli Mikkelin työpajassa digitaalisten palveluiden kiistattomia hyötyjä. |
Pankki vastaavasti pystyy kohdentamaan resurssejaan tehokkaammin esimerkiksi asiantuntijapalveluihin, huomauttaa Pulkkinen.
Digitaalinen pankki on siis täysin totta - miksei voisi siis olla kokonainen kaupunkikin?
Digitaalinen pankki on siis täysin totta - miksei voisi siis olla kokonainen kaupunkikin?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti